Om jag har en bunt spel i iso, bin cue, mds osv som ligger pе datan och tar plats brukar jag bara lдgga dem pе en dvdskiva sе att jag mеste mounta dem i daemon varje gеng jag ska installera för att jag är rädd att om jag bränner dem som en vanlig skiva att de inte kommer funka för man behöver ju göra en hel del varje gеng de kommer ett nytt spel antiblaxx е allt sеnt.
Som med F.E.A.R. till exempel
To install and play F.E.A.R.:
1)First mount image with deamon latest version(3.47) , then install as you would any other game.
put in serial and finish instalation.
2)Then download virtualCD install this. right click on the icon in taskbar and click hide virtual Drives.
3)Go to the F.E.A.R. icon on your desk, right click on the icon -> propitets -> Compability -> Make this program Compability to Windows 2000.
4)Then mount image in deamon and play.
Sе min frеga дr att om jag bränner ett spel som fear här som en vanlig spelskiva alltsе fцrst mountar och bränner kommer Kommer jag behöva göra allt de dдr uppe dе? eller kommer jag kunna installera spelet som om jag hade köpt de?
Tack pе fцrhand och ber om ursäkt fцr min dеliga svenska.
Som med F.E.A.R. till exempel
To install and play F.E.A.R.:
1)First mount image with deamon latest version(3.47) , then install as you would any other game.
put in serial and finish instalation.
2)Then download virtualCD install this. right click on the icon in taskbar and click hide virtual Drives.
3)Go to the F.E.A.R. icon on your desk, right click on the icon -> propitets -> Compability -> Make this program Compability to Windows 2000.
4)Then mount image in deamon and play.
Sе min frеga дr att om jag bränner ett spel som fear här som en vanlig spelskiva alltsе fцrst mountar och bränner kommer Kommer jag behöva göra allt de dдr uppe dе? eller kommer jag kunna installera spelet som om jag hade köpt de?
Tack pе fцrhand och ber om ursäkt fцr min dеliga svenska.